NABOŻEŃSTWA RÓŻAŃCOWE

Mamy już październik i piękną złotą jesień. Codziennie zbieramy się przy figurce Matki Bożej Fatimskiej i modlitwą różańcową uwielbiamy Maryję, zanosimy też nasze podziękowania i prośby. Jak paciorki różańca przesuwają się chwile,Nasze smutki, radości i blaski.A Ty Bogu je zanieś, połączone w różaniec,Święta Panno Maryjo, pełna łaski!

WYCIECZKA DO MUZEUM NEONÓW

Nasza ciekawość świata tym razem powidła nas na warszawską Pragę do Muzeum Neonów. Po raz kolejny dotarliśmy na miejsce komunikacją miejską. Z każdą taka podróżą zdobywamy nowe umiejętności korzystania z kolejnych środków transportu – tym razem podróżowaliśmy pociągiem. Muzeum Neonów to miejsce rozświetlone i kolorowe, gdzie zgromadzone są bardzo stare reklamy świetlne. To była podróż w…

WYCIECZKA DO FARMY DYŃ I MINI ZOO

W poszukiwaniu pięknej i kolorowej jesieni wyruszyliśmy z Łbisk do Powsina. Z przyjemnością skorzystaliśmy z zaproszenia do Farmy Dyń, gdzie oprócz królestwa pięknych i dorodnych owoców jesieni mieliśmy okazję pobyć  z uroczymi alpakami i innymi zwierzętami w tamtejszym Mini ZOO. Podróż komunikacją miejską i kolacja w McDonalds były dodatkowymi atrakcjami. Taką jesień lubimy!

UROCZYSTOŚĆ ŚW. WINCENTEGO A PAULO

Czcimy dzisiaj św. Wincentego współzałożyciela Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia, uczmy się  od dzisiejszego patrona dostrzegania w bliźnich Jezusa i niesienia pomocy. Panie, pozwól mi być dobrym przyjacielem wszystkich ludzi,pozwól mi ofiarować ufność temu, kto cierpi i żali się,temu, kto z dala od Ciebie szuka oświecenia,temu, kto nie wie, jak zacząć,temu, kto chce się zwierzyć i nie ma…

WYCIECZKA DO ZOO

W nowym roku szkolnym wybraliśmy się na pierwszą wycieczkę autokarową. Od dawna pragnęliśmy odwiedzić Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie i właśnie to marzenie się spełniło. Przed wyjazdem przypomnieliśmy zasady bezpieczeństwa obowiązujące na wycieczce. Zwiedzanie ZOO zaczęliśmy od spaceru alejkami ogrodu, przyglądając się z zainteresowaniem kolejnym zwierzętom: żubrom, tygrysom sumatrzańskim, papugom, flamingom chilijskim, czarnym bocianom. Najwięcej…